Ochrona prywatności w prawie prasowym nie działa
Chcąc przyporządkować przychód ze sprzedaży znaku towarowego do właściwego źródła, należy wziąć pod uwagę również kwestię amortyzacji. Fiskus powinien uczynić to samodzielnie, a nie zrzucać problem na barki sądów – orzekł NSA
Cel projektowanego unijnego prawa mającego chronić wolność środków przekazu nie budzi wątpliwości, trwa jednak spór o kształt konkretnych rozwiązań. Kontrowersje budzi m.in. przepis pozwalający dużym portalom blokować treści na podstawie ich regulaminów
Czy wydatki na nabycie praw do tytułów prasowych oraz praw związanych z domeną internetową Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów w dacie poniesienia kosztu w rozumieniu art. 15 ust. 1 i art. 15 ust. 4e w związku z art. 15 ust. 4d ustawy?
Czy portal internetowy jest środkiem masowego przekazu, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, a w konsekwencji czy nagrody o wartości nie przekraczającej 760 zł uzyskane przez zwycięzców w konkursach organizowanych i ogłaszanych na stronach internetowych korzystają ze zwolnienia przedmiotowego zawartego we wskazanym artykule?
Spółka ma wątpliwości, czy uzyskane przez zwycięzców konkursu nagrody rzeczowe o jednorazowej wartości 649 zł. oraz 40 zł. są wolne od podatku dochodowego w świetle art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PDOF, a w konsekwencji czy na Spółce ciążą obowiązki płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranych w konkursach w rozumieniu art. 41 ust. 4 w związku z art. 30 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy o podatku
Czy spółka prawidłowo określa wartość wygranej dla celów ustalenia wysokości podatku, jako cenę brutto przekazywanej rzeczy oraz czy konkursy organizowane na stronach internetowych są konkursami organizowanymi i emitowanymi przez środki masowego przekazu?